Wednesday, August 27, 2008

lawatan ke makam moestopo

sory lambat updae blog coz bz ckit...hurm nak cter ape ek???
Tangga l 25 august hari tu aku g bandung ag..kali nie untuk lawatan ke makam pengasas niversity kitorng..moestopo!! moestopo nie merupakan pejuang nasional indonesia so sebagai salah satuacara orientasi nie kitorng pon g r lawat makam prof dr moestopo..












berkumpul seawal 0530...huhuhuhuhu tp bertolak nyer kol 0700...lame kan kitorng tunggu!!
takpe2...perjalanan ke bandung mengambil masa selama 3 jam...dalam perjalanan ke sana banyak pemandangan yang cantik2 aku dapat tgk...ye la bandung kan tempatnya tanah tinggi...so cantik la...korng tgk r sendiri..k??














masa dalam bus...happening gler!!!
diorng nie hyperactive ko!!!
















teringat kat cter HARRY POTTER












sampa2 di makam...upacara penghormatan dijalankan...kami bertafakur dan sedekahkan Al-Fatihah buat beliau...hbs upacara...kitorng bergambar di sekitar makam pahlawan di bandung...the best part ever ble seniro pon join n nak gmar sekali ngan kitorng...gler r senior kat cni, sporting gler...nie gambar2 aku n senor2..






































































lepas tu itorng dbawa ke jalan riau-once a again-hehehehehe...kali nie aku g glamor factory outlet..cari punye cari aku beli LV jeans...huhhuh gempak tak???hahahaha aku beli jeans tu dgn harga IDR175K...not bad..it only cost me RM60++...tell me wer u can get such thing like that in KL...never!! check this out!!!


k la sampai disini aja!!!
nnt sambung k..lapar la..nak g dinner dlu
sampai ketemu ag...
da~~~


































































No comments: