Monday, May 18, 2009

mencari ketenangan...



kadang2 kadang kite xley nk puaskan hati sume orng disekeliling kita...buat tu xkne buat ini pon xkne...aiyooo...pening kepala...rapat ngan orng ni salah orng tu salah...sume salah...haishhhh(sambil mengeluh) kadang2 hidup ni mcm dalam blaja biologi lingkungan...heheheh...kite yg kne adapt dgn persekitaran..huhu kalau persekitaran tu cm xsesuai ngan kite we shud leave n find the new one yg sesuai dgn kite...same goes wit life n fwenship..kalau kite rse senang dgn seseorng n orng tu pon cm widely open nk kwn dgn kite y not??? go for it!!

bkn niat nk membandingkan mne2 pihak ok juz nk luahkan hati ni...kadang2 sakit hati jugak bile orng sekeliling asyik perli n sindir je..spe bley thn beb?? m i ryte??

kadang2 kite lupe, jalan untuk mematangkan diri bkn la mudah seperti yg kite impikan..hubungan yg dijalinkan semakin hari dirasakan semakin rumit n aku sendiri kadang2 rase cm da penat dah dgn sume nie...apabila kesunyian membelenggu diri, menjadikan aku semakin teringin untuk mencapai kebahagiaan n kesempurnaan..aku haruslah berani membebaskan diri, berani untuk melupakan kenangan silam dan mencari ketenangan..aku haruslah menghadapi kehidupan ini selangkah demi selangkah, bergelut dgn diri sendiri dan berhadapan dgn beban yang mencari...aku hanya boleh bersedia dan menunggu peluang untuk merampas kembali apa yg telah hilang!!!!

1 comment:

frasy live luxe said...

Midie,ape kenangan yg k0 cr?bkn k0 dh tlebey tenang ke?huhu..