Sunday, April 5, 2009

tension!!!!!

korng!!!!!
juz nk ur opinion....
kalau ade orng yg selama ni korng percaya tp in da same tyme orng tu tikam korng dr belakang..
pe korng nk buat???


aku da serabut la pk psl menda nie...sume menda wat xjd...geram tol...!!!


aku seyes xsuke kalau orng dok ckp belakang2 nie...kalau btol x puas hati face to face..

sorry kalau de yg terasa tp hati ni tgh panas sgt..

thanx to kwn2 yg dok dgr keluhan n masala aku..syg gler kat korng..kalau korng xbg semangat kan aku cm lme da nk blah dari sini...i juz can stand wit people who has problem wit me!




6 comments:

hanrylis said...

midie,tolg la jgn mcm nie... sumtime perasaan mrh kte jgn la tunjuk sgt sbb kte xtau ape yg dorg pk, same mcm dorg pun xtau ape kte pk.. so xyah la mcmnie... lg mengeruhkn keadaan.. kte xtau mane yg slh n mane yg betul.. pk2 la ye.. kte tension sbb kte yg pk kte tension.. cube let it go.. kn hepi je =)

hanrylis said...

midie,tolg la jgn mcm nie... sumtime perasaan mrh kte jgn la tunjuk sgt sbb kte xtau ape yg dorg pk, same mcm dorg pun xtau ape kte pk.. so xyah la mcmnie... lg mengeruhkn keadaan.. kte xtau mane yg slh n mane yg betul.. pk2 la ye.. kte tension sbb kte yg pk kte tension.. cube let it go.. kn hepi je =)

midie said...

ur ryte...thanx hani..hihihiih
btw aku da ok daaa

frasy live luxe said...

awak nie nape midie..????
ini bukan dirimu yang ku kenali....
huhuhuuuu....

athirahtaha@athe_athirah said...

salam...menyibuk..huhuhu~~~
ala..midie awat hang emo sgt tuh..
hehehehe

sALeh sLey said...

sabo midie..
take a deep breath..
think wisely..
jgn terburu2 ok..
bersabar dn dugaan-Nya..
ok..